سخنان لاریجانی در اجلاس حقوق بشر، خشم نماینده آمریكا را برانگیخت
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، زمانی كه لاریجانی در انتقاد به گزارش 'احمد شهید' درباره وضعیت حقوق بشر در ایران، پرده از برنامه های دولت امریكا و همكاران اروپایی اش برداشت كه در تحریك، هدایت و حمایت گروه های تروریستی خشن برای ترور دانشمندان هسته ای ایران نقش داشتند، نماینده دولت آمریكا خشمگین شد و سخنان او را قطع كرد.

لاریجانی در سخنان خود اظهار داشت: ما قاطعانه و مؤكدا از گزارشگران این شورا می خواهیم كه از ایران بازدید كنند تا واقعیات را كشف كنند و به دنیا گزارش دهند.

وی افزود: از آنها می خواهیم به ایران بیایند و اندوه و خشم عظیم ملت ما را هنگامی كه شهادت فرزندان نخبه خود را كه به دست شبكه تروریستی بی رحمی كه توسط ایالات متحده آمریكا، انگلیس و فرانسه و چند كشور دیگر از این مجموعه ورشكسته اخلاقی اداره، هدایت و حمایت می شود، بینند و به جهانیان گزارش دهند.

در این هنگام نماینده آمریكا در شورای حقوق بشر سازمان ملل، سخنان لاریجانی را قطع كرد و از رییس شورا اجازه اعتراض خواست.

لاریجانی پس از اعتراض نماینده آمریكا سخنان خود را ادامه داد و افزود: كاملا از اغراض سوء كسانی كه از سیستم ضعیف و بیمار سازمان ملل سوء استفاده می كنند تا سیاست های خصمانه خود را علیه ملت ما مشروعیت ببخشند، آگاه هستیم اما قطع نظر از این پدیده غم انگیز كه نه اولین از این مورد است و احتمالا آخرین آن نیز نخواهد بود، نحوه رفتار گزارشگر تعیین شده برای جمهوری اسلامی ایران و محصول كار او است كه حتی از حداقل های استاندارد یعنی انصاف، بیطرفی و حق محوری برخوردار نیست.

اجتمام **9171**1572





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا (مدیریت پیوند ها) در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
به این وبلاگ سر بزنید نظرتون بدید همه چی در مورد ازدواج و روابط جنسی و روانشناسی ازدواج وبیماری های روانشناسی ما در این وبلاگ مسائل جنسی گذاشته ایم واگر مایل به تبادل لینک هستید به ما اطلاع دهید تا ما شمارو لینک کنیم لطفا اگر سوالی دارید برای ما بزارید در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد!
ادرس وایمیل:
Ad:www.ravanezdevaj.loxblog.com
Email:maliakbari63@yahoo.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: